2009-08-22 @ 14:19:23 / Vardag

Anderstorp!

Ja, nu har man börjat på den nya skolan. Det känns faktiskt otroligt bra! Känner redan många, och vi har inga elaka människor precis, haha. Jag längtar fan tills på måndag då man får träffa alla igen! :) Vi kanske borde skaffa en klassblogg, som Elinas klass? Hm.. Deras klassblogg heter glowsinthedark.blogg.se om ni är intresserade, haha! (Hon går NV2)

Jag är lite nervös inför en del lektioner ändå. Jag hoppas inte vi kommer vara tvugna att svara högt på frågor i klassen, för jag är sämst på sånt! Haha. Dessutom berättade våran idrottslärare att teater/dans och SPID är dom mest fysiska linjerna. Vi måste ha bra kondition och allt sånt för att orka jobba på scen i flera timmar! Jag är nervös inför idrottslektionerna också, eftersom att alla som känner mig vet att jag är SÄMST på idrott. Jag hatar det ämnet, seriöst, det är som bara ren förnedring. Suck...

Jag är nervös inför mina sånglektioner också. Tänk om min sångcoach är elak? Tänk om jag sjunger skitdåligt och hon säger det till mig? Aaaah, paniiik! Haha. Men som tur är har Jessica och Lisette sånglektioner före mig, så dom får berätta allt för mig sen! :)

Saknar gamla hederliga 9B, även om min nya klass verkligen är bra. Älskade ju gamla klassen ffs, :)
Jaja, take care nu allihopa!
xoxo Alma


Postat av: alo

Riktigt snygg blogg! =D

bra att du gillar klassen! kanske vore en idé det där om klassblogg, då skulle iaf jag vilja skriva jämt :]

2009-08-23 @ 21:48:27 / http://thestriped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: