2009-08-24 @ 23:25:08 / Vardag

Just another day among the others.

Ännu en dag på skolan då :)
Det känns fortfarande riktigt bra ska ni veta! Tycker skitmycket om klassen, alla är så härliga. Idag så hade vi två entimmeshål, och jag, Jessica och Lisette satt i kafeterian och snackade lite :P
Det är lite synd att vi inte är mer med de andra i klassen, även om vi typ är mycket med dem, haha. Vi kan ju gå fram och snacka med dem, sätta oss vid dem och så, men det är inte precis som att vi "är med dem" så mycket. Haha, det låter så lågstadieaktigt när jag säger det sådär. Nej men, jag vill bara känna att vi är bra vänner, eller vad man ska säga :)
Men det här är bara andra veckan, alla känner sig lite osäkra och nervösa fortfarande, så :)
Bara jag blir accepterad av klassen så klarar jag mig bra!


hm... börjar få tillbaka "tänk om de inte gillar mig?"-tankarna igen. Bäst att skaka av mig dem innan de skapar problem i mitt lilla huvud! Fem år av sånna tankar, vill inte att det blir tre år till!

Har iaf varit på stan och köpt en kalender idag, är fortfarande lite osäker på om det var ett bra köp.. Men jag får ta och leva med den nu iaf! Kan tillochmed göra min egen framsida så :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Har inget mer intressant att berätta.
Uppdaterar väll snart,
xoxo Alma.


Postat av: ellan

Det är klart vi gillar dig! =D

2009-08-25 @ 14:05:54 / http://mesig.blogg.se/
Postat av: Mathïda

Gifvetvis tycker vi om dig : D

2009-08-25 @ 18:14:07 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: