2009-12-26 @ 13:15:54 / Vardag

13:13

Idag är det lördag, som ni kanske vet. Jag har precis varit ute och skottat samt sopat av bron och bilen, och nu sitter jag här i min otroligt vackra hockeytröja (♥) och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Föräldrarna är på stan, och kommer kanske vara det i nån timme till, och systern åker också till stan snart. Så vad ska jag hitta på? Dator? Naah det är ingen rolig människa online. TV? Naah det finns inget bra på nu. Aja, får la försöka hitta på nåt.

Jag har världens lust att hitta på nåt med tha girls igen snart! Vi hade pratat om att kanske se nån film hos mig ikväll, men vi får la se hur det går.

Ang. mitt "får la se". Jag är inte göteborsk även om en del tror det! IM 100% NORRLÄNNING! And damn proud of it! ♥


Postat av: C

Sv: haha, det missade jag.. OK xD

2009-12-26 @ 14:23:32 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: