2009-12-31 @ 01:43:34 / Vardag

Avslut.

Idag revs gamla sår upp på nytt. De som hade läkt och blivit så fina ärr som jag nästan hade lärt mig skratta åt, varför ska dem öppnas igen?

Det kanske är det bästa sättet att avsluta 2009 på. Avsluta det helt, lämna allt, och gå vidare.
Det kanske är det jag behöver.

Det jag behöver är någon att prata med, just nu. Men jag vill inte störa någon, det är nog bäst om jag bara försöker sova.



Maybe we can make it alright
We can make it better sometime
Maybe we can make it happen baby
We could keep tryning but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take, but I don't look back.
Just a little, little bit better.
Good enough to waste some time
Tell me, would it make you happy baby?
We could keep tryning but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take, but I don't look back.
We could keep tryning but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take, but I don't look back.

And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat

And it hurts with every heartbeat



Postat av: Lisette

Alma, du vet att jag är här.

Berätta för mig?<3

Jag lyssnar.

2009-12-31 @ 13:57:36 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Vem har sagt att deras musik behöver vara lika? haha, Jag blir förbannat glad av Lil'Wayne, och av MJ blir jag helvetes harmonisk och lugn. Whatever, favoriter är dom :*

2009-12-31 @ 16:07:50 / http://guccilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: