2009-12-09 @ 22:08:10 / Vardag

Intersport får finbesök

Igårkväll var jag och mina kära små vänner Jessica och Carro på intersport på solbacken för att träffa AIKspelarna. Ett ord för att beskriva kvällen: pinsamt!
Spelarna gick runt och snackade mest med varandra, spelade spel med barnen och skrev lite random autografer. Först fick jag stå och fota med min lilla digitalkamera, vilket jag tyckte var ytterst pinsamt eftersom ingen annan fotade, och spelarna märkte att jag fotade och dom stod och småviskade om det. Senare fick jag låna Carros systemkamera istället, och då vågade dom såklart inte ens stå nära mig när jag fotade! Dom tyckte det var pinsamt, haha. Vad tror ni jag tyckte då? Jag stod typ tre meter ifrån dom och fotade lite random, helt själv utan att prata med dom.

Skålen med tomteskum var populär för mina små vänner, men jag höll mig till julmusten.
Jag hade tänkt fortsätta skriva nånting om det men nu har jag glömt... haha.

Vi var iallafall där i typ två timmar för vi väntade på Carros mamma som skulle skjutsa oss hem.
Äh, mer vet jag inte vad jag ska skriva. Jag laddar gärna upp bilder om jag får några av Carro :)

Här är två roande bilder, som jag tagit från Carros blogg. Alltså Carros bilder!!!!
(c) skelleftespelaren.blogg.se!



Tror ni David Rundblad fick motorstopp precis framför parkeringsrutan, en annan bil stod felparkerat mittemot eller måste han skaffa glasögon? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: