2009-12-21 @ 12:15:24 / Vardag

It's christmas!

Igår hade vi lilla julafton hos mig med tjejerna, och det var awesome as always! <3
Jag fick jättefina julklappar och jag tror att dom jag gav till blev glada också :)

Nu ska jag verkligen försöka lägga ut bilder!!!! Om jag inte får det att funka på min dator så får jag flytta bilderna till en annan dator och försöka där!

Idag har jag typ inget att göra, och det är jävulskt skönt! :) Jullov in my heart. På tisdag kanske det blir skridskor med Carro, Jessica och IdaMaria, om jag inte ska till Boden då. (Vi åker dit varje år nån dag före jul och äter julfika och umgås och sånt)
Jag hoppas att dom inte skrattar åt mina icke existerande hockey-skills, haha. Jag måste ha 200 skydd på mig för att våga åka lite snabbare typ! haha. Men men, övning ger färdighet! ;) Kanske blir det NHL nästa år? hahah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: