2009-12-25 @ 00:44:51 / Vardag

Julafton

Då var julafton över!
Det har varit en minst sagt fantastisk dag! Jag vaknade vid 6 och märkte att det låg ett paket vid min säng, som jag inte ville öppna så tidigt så jag lyckades somna om till 11 och då öppnade jag det och där låg... HP6 tvspelet! YAY! Då blev jag glad :) Sen gick jag ner och åt gröt med familjen, och Elina fick mandeln, sen gjorde jag klart julklapparna, (dvs tryckte trycket på pappas tshirt) och så slog jag in alla julklappar. Sen hade jag precis tillräckligt med tid till att duscha och göra mig klar innan kalle anka på tv. När det var slut så åkte vi iväg till Kina och Hans, (pappas bror) och där träffade vi Inger och Leif, (pappas andra bror) och mina kusiner. Dvs Hannah, Jossan, Therese, Tim och Emelie.

Vi minglade med lite glögg i början, och sen så åt vi middag, efter det var det väl julklapps utdelning och jag fick en massa fina saker! Lägger ut bilder när jag tagit några, haha. Men det jag fick var:

- En pyjamas
- En morgonrock
- En sportbag
- En popcornskål
- 6 filmer
- Biokort på 300 kr
- En kontroll till PS2
- En parfym
och...
- EN HOCKEYMATCHTRÖJA! Den är hur fin som helst, jag älskar den! :)

Lite bilder från kvällen kommer kanske sen, beroende på om min dator kan ladda upp dom eller inte x)


Postat av: Lissie

wiiieehehh

2009-12-25 @ 01:11:59 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Carro

Jasså, Inger är bror till din pappa?? Intressant...

2009-12-25 @ 20:48:39 / http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: sofie

jag fick samma som dej på de tre första punkterna!!

2009-12-26 @ 14:45:50 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: