2009-12-19 @ 11:00:43 / Vardag

Mitt 2009

Lite fakta om mitt 2009!

2009



ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? 
- Ett av de bästa
Bättre än förra året? - Till viss del, ja.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Tjeckienresan, skolavslutningen, osv.
Har du flyttat under år nollnio? - Bytt skola x)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Haha men skojar du.
Har du kysst en främling? - Haha, nej.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? 
- Obesvarad
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nej.  
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Kompisar ja <3
Har du haft ett hemligt förhållande? 
- haha nej.


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? 
- Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nejdu!
Varit i slagsmål? - Haha nej, jag är en snäll flicka ^^

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? -
Ja.
Isåfall vad? - ...
Har du skämt ut dig? 
- HAHA ja!
Har du ljugit för en vän? - Tror jag väll inte?
Har du varit ute en hel natt? - Om halv tre räknas :P
Har du blivit tagen av polisen? 
- Haha nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Nix
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? 
- Nix där med.



Postat av: Lissie

Sv; Haha, okej!

Jag tycker mest om den, asså 6an & 1an och så 2an tror jag.

2009-12-19 @ 20:34:35 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Peder

Halloj alma! =D

2009-12-20 @ 01:17:32 / http://peddis.blogg.se/
Postat av: Peder

Sv: Hur mår du då? :D

2009-12-20 @ 14:12:51 / http://peddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: