2009-07-25 @ 18:14:31 / Vardag

Update!

Tjenare!
Jag tänkte slänga in en liten update här nu eftersom det lär ta ett tag innan jag kommer igång med bloggen.
Vad kan jag berätta om mina senaste veckor?

Jag har haft ett Harry Potter Maraton med HPgalna Jessica, IdaMaria och Lisa M :) Alla fem filmer, tolv timmar!
Hur nice som helst! Och sen så har vi haft fanficskrivarnätter (haha vilket ord), och så har vi varit allmänt flumm :)
Sen, var det äntligen dax, FÖR HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE PREMIÄREN PÅ BIO! Omg det var underbart! Jag dog ganska mycket :) Sen nya HarryPotterCrazynessen kom upp hos mig så har jag börjat bli mer aktiv på twitter! Tom Felton (Draco Malfoy) och James och Oliver Phelps (Fred och George Weasley) har nämligen twitter. Genom det fick jag reda på att Tom Felton är en singer/songwriter! Det chockade mig totalt! Slänger upp en klipp senare.

Sen så har jag tittat på de som ska gå i min klass! Fem killar av trettio, det är inte så många, haha. Jag är faktiskt rätt så taggad inför gymnasiet nu, och jag tror att det kommer bli awesome! Jag känner kanske 7-8 st redan, så det kommer nog gå bra :) Jag har ju mina trogna tjänare Lisette och Jessica vid min sida!

Och nu to the big news! Jag ska bli mamma! Haha nej nej, det ska jag inte. Gick ni på det? :) Haha nej men iaf, igår var jag på Piteå dansar och ler och såg Dead by april! I LOVED IT! Det var amazing alltså. Stämningen, känslan, trycket! Skitbra! Älskade varje sekund :) Innan dom spelade så gick vi runt lite, såg lite BWO (haha!) och Lisette och Säbbä åkte karuseller. Och när vi gick över partydäcket så gick vi genom en stor klunga folk, och då tog en kille som var kanske 20 år min hand. Och jag bara drog bort handen och gick, hehe.
När vi stod framme vid scenen spelade Veronica Maggio först, och sen trängde vi oss fram så vi stod nästan längstfram och i mitten! Skitbra platser! Och sen började killarna ur DBA gå upp och soundchecka lite, och jag blev galen. Jag och Lisette ropade på Marcus och han flinade mot mig och vinkade. Sen ropade vi på Alex och han log mot oss, haha. Sen var det dax, och fan så BRA DOM VAR! Love it! Kan inte säga det nog många gånger! Jiesesssssssss. Haha och när dom spelade så hade Jimmie en vattenflaska, och han fyllde munnen med vatten och spottade sen ner det i flaskan igen, sen kastade han ut den i publiken rakt på mig, och jag fick allt över mig! Jag fick en munfull av hans vatten/saliv :(
Mysigt värre. Men det var awesome ändå! En sak som var mindre awesome var att jag inte hade pengar till att köpa en tshirt! Och så var det Putte som stod och sålde dem! Fan alltså! xD haha. Sen iaf såg vi Marcus igen när han gick av scen, och vi ropade: MARCUS! och han svarade: "HEEEJ!" Med jätteljus röst, hahaha. Sånt gillar jag :)

Det här blev en minst sagt lång uppdatering, men vafan ni förtjänar't!
Hare gött nurå! Pöss! :*



Postat av: Jojjo

Haha går inte beskriva PDOL med ord.

lövv it!

jättenajs. Härligt att jag fick hänga med.

2009-08-11 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: