2009-11-08 @ 18:57:32 / Vardag

Söndah.

Hey all!

Idag har jag fått nya skor på stan, typ "skatestil" som mina förra, men jag vill ha ett par andra och dom kommer jag också få ;) Jag har fått öronmuffar också! Dom är jättesöta, haha! (Jag passar inte i mössor så)

Imorse firade vi pappa med smörgåstårta och presenter, och han tyckte min present var jätterolig (tuggummi). Han tuggar alltid tuggummi, eftersom han slutat snusa. Och han behöver inget annat typ, och vi ger inte varandra så stora saker på farsdag, morsdag och så. Namnsdagar firar vi inte alls.

Sen efter stan for vi iaf till Lisette, för Lasse fyllde 60, och så fick vi tårta och såg på disneychannel, haha.
Nåt mer roligt som hänt?... Nääh... Haha.

Nu orkar jag inte skriva mer random saker. Är för trött.
Ses <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: