2009-10-03 @ 13:46:16 / Vardag

Igårkväll!

Hade skitkul igår!
Först drog vi teatrare + några dansare till tatung och åt middag, vilket var skitmys! Jag åt friterad kyckling och ris :) Det var hur gott som helst efter att ha ätit bönor, linser och rödbetssoppa i några veckor, haha!
Vi var 18 pers så vi rymdes inte alla vid samma bord, så det blev 12 st vid ett bord och så var vi 6 st vid mitt bord, haha. Vid mitt bord satt Lisette, Jessica, Elisa, Jimmy och Amelia :) Vi pratade typ om allt mellan wemos och lärare. Stina flyttade till vårat bord ett tag och sen flyttade alla runt lite som de behagade, haha. (Bilder kommer senare)

Efter vi hade ätit så drog vi hem till Oskar. Han bor i en liten etta i en källare, men det var mysigt :) Vi körde rollspel (som blev mer som en spökhistoria, moahaha) men jag tyckte bara att det var skitkul! :) Några blev kanske lite väl rädda, och det var ju inte lika kul.
Sen drog alla hem och jag och Jessica gick med Oskar och Sebbe till icaparkeringen och väntade på Sebbes pappa, sen drog alla hem till sig.

Jag kan inte beskriva kvällen med ett bättre ord än AWESOME :)


Och om nån är intresserad så är det här mitt klassfoto:


Ha're gött, <3 Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: