2009-10-15 @ 23:17:03 / Vardag

SAIK osvosv

Sofie efterfrågade fler bilder i min blogg, och det kommer senare. Det är nåt konstigt när jag ska ladda upp bilder för tillfället, men det lär nog ordna sig på ett tag!
Nu ligger jag i min säng med blött hår, och jag borde sova så jag orkar vakna tidigt till pappas födelsedag imorgon. Jag har inte ens slått in mitt paket! Ajaj.

För övrigt så vann SAIK mot Timrå ikväll! Riktigt snyggt måste jag säga! 3-0 till SAIK i första perioden, sen en mållös andra period och sen kämpa Timrå så att dom fick 3-2. Sen när det var ca två minuter kvar hör jag pappa ropa: 4-2! från kontoret. SNYGGT JOBBAT GRABBAR!

Jag och Carro kom förövrigt fram till att hockeykillar är asheta. Nog för att vi har snackat om det i mååånader, men vi kom fram till att det verkligen var sant :) Carro hade något mått på vad hon tyckte var snyggt elr dylikt, och jag måste säga att jag håller med henne! 100 kg och 1.90? Var det så? Jag har lite dåligt minne, haha!

Men jag har ju min lilla favorit i SAIK, hihi :)
Vem har inte det?

Mennnn, nu måste jag sova! SE YA SOON GUYS :*
Kyss och smek.
Alma



Postat av: Carro

1.96 och 100 kg var det! Jonathan Ericsson <3 haha :)

2009-10-21 @ 20:17:36 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: