2010-04-15 @ 23:34:02 / Vardag

Partyparty!

Sitter, eller snarare halvligger i min säng. Hela min eftermiddag + kväll har ägnats åt att fixa med saker till imorgon. Jag sprang runt på stan och letade guldnagellack och hittade bara ett som kostade 150 spänn, men jag var så sur på att jag inte hittat nåt billigt så jag köpte det iallafall. När jag kom hem så ställde jag iordning allt jag behövde för att fixa naglarna, och självklart hittar jag inte mitt svarta nagellack. Jag letar överallt i hela huset i fyra timmar. Sen kommer mamma hem och hon hittar det direkt i badrumsskåpet (där jag letad tre gånger).
Sen satt jag och fixade med mina naglar så jag missade middan. Jag åt senare i min ensamhet, haha.

Efter middagen fortsatte jag med naglarna, sen gick jag min promenad, såg en bit av nyheterna (way to go Island!) och fixade jag till mina gamla jeans. Rev sönder dom här och där och smudge:ade ut lite vit färg på dom också, blev ganska bra faktiskt!

Oj, jag kanske borde berätta att anledningen till att jag gjort allt det här är för att imorgon ska jag på parteyy! Klassfest med rock-tema, kommer förhoppningsvis bli awesome!

(Naglarna målade jag i franskmanikyr-mall fast med svart bas och guldig rand. Dessutom la jag till fem nagelpiercingar! Faktiskt väldigt snyggt!)


Postat av: Ida Maria

Låter nice! :)

Om man bara kunde vara lite duktigare på det där med pedikyr och manikyr! :[

2010-04-16 @ 16:51:37 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: