2010-04-14 @ 21:18:10 / Vardag

Vinter.

Jag borde veta vem jag är nu
Jag går
Skivan står på något sätt
Funderar på vintern
Ditt namn är splittret i mig medan jag väntar

Och jag minns ljudet av din november centrum
Och jag minns sanningen
En varm december med dig, men jag behöver inte göra detta misstag
Och jag behöver inte stanna på detta sätt
Om jag bara skulle vakna

Vandringen har blivit rensad vid det här laget
Din röst är allt jag hör på något sätt
Ringa ut vintern
Din röst är splittret i mig medan jag väntar

Och jag minns ljudet av din november i centrum
Och jag minns sanningen
En varm december med dig men jag behöver inte göra detta misstag
Och jag behöver inte stanna på detta sätt
Om jag bara skulle vakna

Jag kunde ha förlorat mig själv i hårt blått vatten i dina ögon
Och jag saknar dig fortfarande

Och jag minns ljudet av din november i centrum
Och jag minns sanningen
En varm december med dig men jag behöver inte göra detta misstag
Och jag behöver inte stanna på detta sätt
Om jag bara skulle vakna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: