2010-08-21 @ 14:51:48 / Vardag

Lurdagh

Godmorgon kära små gosefrön!

Nu är klockan kvart i tre och jag har inte gjort nånting. Det verkar inte som att jag kommer få så mycket att göra idag över huvudtaget. Håller på att måla naglarna i america-style, med USAs flagga. Alltså varannan nagel röd, varannan vit. Så på tummarna tänkte jag måla blått med en vit stjärna, sen kom jag på att jag inte visste var det blå nagellacket var! hahaha, duktig_chey. Så nu ser mina naglar ut som polkagrisar...

Ikväll känner jag för att se Harry Potter och halvblodsprinsen så jääävulskt mycket! MEN JAG HITTAR DEN INTE. :C
Vad ska jag då ta mig till? Sadface. Jag vill typ hitta på nåt men vet inte vad... Nåt tips?


Postat av: Lisette

vill hitta på nåt, men det är nog inte så bra om jag är med dig :(

2010-08-21 @ 15:18:55 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: