2010-08-24 @ 18:36:05 / Vardag

Tomorrow I'll be gone

Hejsan hejsan!

Nu sitter jag här nere i kontoret igen med min kopp kaffe. Dagen har faktiskt varit väldigt bra! Skönt att vara back on track på ett sätt. Halv nio infann jag mig i aulan för att lyssna på ett av rektorns tal. Sen gick vi bort till dans och teater och pratade. Sen fick vi planera hur vi ska spendera våran fredag. Det är nämligen så att vi ska välkomna ettorna genom att ha en dag med dom som vi leker lekar osv. När vi hade planerat klart (typ klockan tolv) så slutade vi!

Jag, Jessica, Lisette och Albin cyklade in till stan, gick på affärer, fikade på Waynes, gick på mer affärer och sen klockan 6 när allt stängde var vi äntligen påväg hem.

Nu sitter jag och lyssnar på E.M.Ds version av Save tonight. Riktigt bra tycker jag faktiskt! Dom är duktiga och dom har gjort låten på ett fint sätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: