2010-12-05 @ 11:35:04 / Vardag

All I want for christmas is you

Eftersom att alla frågar mig vad jag önskar mig i julklapp och jag alltid har svårt att svara så tänkte jag skriva upp här lite saker jag önskar mig!

- Ögonskuggor (inga skrikande färger, hehe)
- Koppar, STORA koppar!
- Skrivböcker
- Nagellack! Glittriga, entoniga, jordnära eller neon spelar ingen roll! I love 'em all!
- Parfym! Tex. vanilj
- Presentkort på allt från bio till åhléns!
- Benvärmare och sånt mysigt!
- Halsdukar :]
- Tofflor! :')
- Musik, på något sätt :)
- Filmer
- Harry Potter 1, 3, 4, 5, 6 på dvd! <3
- Harry Potter soundtrack 1, 2, 3, 5, 6!
- AIK-saker ;)
- Hud/ansiktskrämer

Aaah det börjar bli svårt nu.... Kommer inte på nåt mer! Ni får helt enkelt ta och ge mig det ni känner för! Fast ni får helst skippa prydnadssaker och godis! hehe ;)


Postat av: Lisette

tackar :D

2010-12-05 @ 12:07:24 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: