2010-12-31 @ 17:37:16 / Vardag

Ett bra år.

Det här året har jag gjort många förändringar med mig själv. Jag har tagit tag i jobbiga delar av mitt liv, jag har blivit mer självsäker och mer oberoende av andra.

Jag har slängt alla mina tjocktröjor och slitna jeans och börjat köpa riktiga kläder. Jag har insett hur kul det är att gå och köpa mig en fin skjorta eller ett nytt par leggings. Självkänslan har stigit upp i taket.

Jag skäms inte för mig själv som jag gjort förut. Det har blivit mycket bättre det här året.

Jag har börjat tro på mig själv, jag kan klara det jag sätter upp som mål. Jag ska klara det. Det finns inget annat alternativ.

Jag är stolt över förändringarna jag gjort under 2010. Jag är stolt över mig själv, och jag tror att 2011 kommer bli ännu bättre, eftersom jag startar året med nytt självförtroende och en bättre livssyn.

Med det hälsar jag gott nytt år till de som läser min blogg. Hoppas 2011 blir ett bra år för er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: