2010-12-12 @ 21:41:30 / Vardag

Julbakning!

Idag har jag julbakat hela dagen! Klockan tolv (eller ja, strax efter) infann jag mig hos Sofie med mina 7 kära vänner och så satte vi igång och bakade! Knäck, flingkakor, marsipanfigurer och pepparkakor bakades det hejvilt överallt i det lilla köket. Dumt nog hade vi glömt att ta med oss karamellfärg, så jag och Johanna gick till Coop och köpte!

Våra resultat blev väldigt fina, bilder kommer!

När jag kom hem så var det bara att slänga på sig förklädet igen och börja baka pepparkakor en gång till! Den här gången gjorde jag ett hus. Jag gjorde det helt själv och det blev faktiskt jättefint! :)

Nu måste jag sätta mig ner och skriva den där jaevla utopin. Har ingen aning om vad jag ska skriva, jag tycker vårat samhälle är bra som det är!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: