2010-12-27 @ 20:45:27 / Vardag

Mellandags-shopping!



Hårfärg 129:-, H&M
"Ögonskuggsapplicerare" (haha) 15:-, Lindex
Mineralconcealer 30:-, Cubus
Örhängen 50:-, BikBok
|
V




Jag älskar dom här örhängena! Har tittat länge på dom, och nu var dom på 50% rea och kostade därför 50 kr!
Dom är röd-guldiga även om guldfärgen inte syns så väl på bilden





Svarta pumps 99:-, DinSko




Haha ja, du ser rätt. 
Den svarta skjortan köpte jag innan jul, för originalpriset 199:-, och nu när det var 50% rea på dom så kunde jag inte bestämma mig mellan den beigea (den ser inte så beige ut på bilden men...) eller den vita, så såg jag senare hur någon som varit och provat hängde tillbaka en grön! Den enda gröna som fanns kvar. Då stod jag där med tre skjortor i famnen, pengar i fickan och ett gott humör, så då fanns det ingenting annat att göra än att bara köpa alla tre! 299:- blev det för alla tre skjortorna, lovelyyy!

(Kan ju också meddela att jag stod och tittade på en annan skjorta innan som inte var på rea, den kostade 300 och jag funderade på att köpa den. Bra då att jag tog tre för 300 istället!)


Postat av: Lisette

yay för shopping!

2010-12-27 @ 23:25:53 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: