2010-02-21 @ 16:07:21 / Vardag

Baby from the start

Gårdagen var lite smått awesome ;)
Vaknade vid 9 av att föräldrarna gick runt i huset. Dom skulle till Ramsele, så jag trodde dom var påväg att åka. Jag låg kvar och tänkte vänta tills dom åkt, men dom åkte inte för än klockan 13:00 så jag låg alltså kvar i sängen i fyra timmar, utan att göra nånting! Sen klev jag upp iallafall, såg Brit Awards 2010 där Lady Gaga tog gråtandes emot tre priser, bla. för "Best international album". Robbie Williams sjöng en medly som var allt annat än bra, förlåt, men det måste ha varit nåt fel med tekniken. Han kom in fel i låtarna, och han sjöng fel tonart en gång och publiken fick sjunga nästan alla refränger. Efter det såg jag Inside the actors studio där Mark Ruffalo (13 going on 30, Rumor has it, Just like heaven) blev intervjuad. Riktigt intressant!

Sen stack jag till ica med systern och köpte blockchoklad för att sen baka brownies när jag kom hem! Första gången på mer än ett halvår jag bakat, haha.
Sen mina vänner, var det dags för filmkväll hos mig! Kul som vanligt att träffa tha girlz. Vi såg The hauted mansion, och sen satt vi och snackade.
Tack för en fin kväll tjejer!



Postat av: Lissie

tack själv<3

blö, jag är sjuk :c

2010-02-21 @ 16:50:17 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: