2010-02-27 @ 09:50:59 / Vardag

Blupp!

Tack för kvällen igår!
Det var riktigt kul. Vi såg ingen film, även om det var en filmkväll, utan vi bara satt och pratade i 5 timmar :) Vi pratade om allt möjligt. Jag hade gjort mig förberedd för ett tredje världskrig, men det blev nästan inget tjafs alls! Det är jag glad för :) Det vi glömde göra var att dela in vad alla skulle ta med sig till stugan, men det får vi fixa sen.

Nu ska jag ligga och dra mig lite till, sen äta nån fukost, hoppa i duschen och sen är det dags för HOCKEY! <3
Det var jättelänge sen sist, och gud vad kul det ska bli!

Fick reda av Carro igår att Jyri troligtvis inte stannar i AIK. That broke my heart. Lille Marttinen... borta. Jag kommer sakna honom!


Postat av: Lissie

HAHAHAHAH ojjjj

2010-02-27 @ 13:05:16 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Jag säger samma sak, Tack för igår <3 Jag behövde en av våra filmkvällar/pratkvällar(?) XD :) <3



Usch.. jag hatar när AIK laget ändras :( <3

2010-02-28 @ 12:38:47 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: