2010-02-08 @ 12:57:56 / Vardag

Gårdagen

Igår var jag och Jessica på min pappas jobb och provade skoterbanan. Vi ska ta skoterkörkortet i veckan. Skoterbanan var hur enkel som helst, haha. Jag trodde det skulle vara mycket svårare!
Det var så kul att faktiskt köra skoter igen, fan vad jag älskar det! Kan inte vänta till i påsk då vi ska upp till fjällen och jag får gasa på utihelvette på toppen av ett kalfjäll. Det är nog något av det bästa som finns.

Nån gång tycker jag vi kompisar borde dra ut till fjällen och köra skoter. Hyra en liten stuga och sitta där med öppen eld och varm choklad.. I love it!

Efter vi hade kört skoter så gick jag och Jessica till Johanna och vi gick (med mycket möda) i djupsnön till kullen. Vi ramlade flera gånger och kastade oss i snön och bara kände oss som små barn igen. Sen satte vi oss på kullen och drack varm choklad, hihi. Sen gick vi hem till Johanna och var där ett tag, och sen gick jag hem för att äta middag.

Efter middagen gick jag tillbaka till Johanna med Jessica och Lisette, och där såg vi två filmer. Meet the robinsons och Boy A. Jag älskar filmen Boy A, den är helt underbar!
Iaf, klockan 12 åkte Lisette hem och vi som var kvar slog på musik och flummade ett tag. Sen la sig alla ner på nåt random ställe och vi släkte lampan, sen låg vi och pratade till klockan 4.

Nu ska jag kliva upp och äta nån frukost, ciaaao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: