2010-02-06 @ 15:48:56 / Vardag

Inaktiv? Ja lite.

Förlåt om jag har varit ganska inaktiv den senaste tiden. Men jag känner ingen lust att blogga när jag nästan inte får några kommentarer alls. Lisette har kommenterat, och det ska hon ha en eloge för. Annars var det väl nån vecka sen jag fick kommentarer (om inläggen, inte bara svar) av någon annan.

Jaja, jag är väl inte så bra på att kommentera själv så jag ska inte klaga :)

För övrigt så är det hockey ikväll! Skellefteå AIK - HV71. Blir nog en spännande match, AIK kämpar för en plats bland top 4 och HV71 kämpar för en serievinst.
Matchen börjar 18:30 och inte 16:00 som den brukar på lördagar, därför är jag nog inte hemma för än 22:00 eller nåt. (Med fanscorner och hämtning och sånt). Hade gärna varit med någon efteråt men.

Men ni får ha det bra iaf, ciao!



Postat av: Lissie

Haha, just det Alma.

Kommentera lite på min också <3

2010-02-07 @ 00:14:31 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: