2010-02-14 @ 22:58:50 / Vardag

Skotern och jag, vi är goda vänner, tjalala.

Då hade man tagit skoterkörkortet! Känns otroligt skönt. Hade uppkörning och teoriprov idag, båda gick bra och sen blev jag och Jessica skjutsade till solbacken för att ta kort till körkorten, men man kunde inte ta där så pappa skjutsade oss till stan, och där var det stängt, haha. Vi gick lite på stan, jag köpte ett par stora guldringar till öronen och två ringar, och så åt vi lunch på frasses för att "fira". Men så hade jag ju glömt att vi skulle äta på Wook and Roll till middag.

Sen när jag kom hem så såg jag lite på tv, började se filmen catch and release men bestämde mig för att gå och lägga mig istället, och nu sitter jag här.

Jag tänkte skriva nåt mer nu men jag orkar inte.
Ni får ha det.


Postat av: Lisa

Grattis till skoterkortet :d

2010-02-15 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: