2010-01-16 @ 00:27:41 / Vardag

Samtal är bland det finaste som finns.

Ang. förra inlägget så var jag ursinnig för stunden och fick ett utbrott, så det är fint med mig annars, inget har hänt mig.

Ikväll har jag varit hos Jojjo med Lisette, vi såg Lets dance och pratade om lite allt möjligt. Jag älskar att prata med vänner, det är någonting av det finaste som finns. Man önskar att samtalen aldrig slutade!
Jag vill träffa alla vänner igen och bara prata, om allt mellan himmel och jord. Ligga vaken hela natten och inte vilja somna.

Jag är så lycklig att jag har några som jag kan prata med. Att jag har några som jag längtar efter att bara prata med! Ni är värda guld, och utan er skulle jag inte vara mig själv.

Tack för att ni finns
Kram



Postat av: Lissie

Älskar dig!

2010-01-16 @ 13:18:26 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: