2010-07-21 @ 23:22:27 / Vardag

Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut.

Hej igen! Förlåt att det blivit så lite bloggande på senaste tiden.
Jag har som ingenting att skriva. Det enda jag gjort på två dagar är typ designa bloggar. Har gjort en ny till mig själv, en till Elina, en till Alexandra i min klass och nu även en till Sofie!

Något jag kan berätta är att jag rensat min garderob väldigt ordentligt! Nu är bara mina nya kläder där och alla andra är borta! Jag har tänkt sälja ganska mycket av mina gamla kläder på loppis, och nu ikväll började jag också rensa mina lådor på loppissaker!
Min familj har tänkt sälja saker på folkparken nån söndag snart, då tjänar man lite extra cash! Haha.

Imorgon blir det trästock, samma på fredag och lördag antar jag. Ses vi där?


Postat av: Carro

Jag vill också sälja på Folkis men det är sååå dyrt! 150 kr att stå och sälja :S



Kram

2010-07-22 @ 21:47:24 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: