2010-07-08 @ 23:30:33 / Vardag

Livet just nu.

Alltså, livet är bra nu. Väldigt bra.

Jobbet är så bra att det typ kommer kännas sorgligt att lämna det imorgon, stadsfesten är igång och med det så träffar man folk kvällarna långa istället för att bara sitta hemma, sommarlovet inkl. sovmorgornarna startar direkt på lördag då jobbet tar slut, familjen spenderar mycket tid i stugan medans jag är här, och med det så får jag tid för mig själv och ta det lugnt.

Jag har börjat få lite mer insikt i det som tidigare varit ett suddigt moln i mitt huvud, det är bra. En negativ sak är att mitt hår är äckligt och det blir inte bättre när jag tvättar det. En annan negativ sak är att två av mina tröjor har fläckar på sig och resten av mina tröjor är i tvätten. Ingen förälder hemma = ingen tvätt. Ingen tvätt på nåt bra sätt iaf, haha.

Nu ska jag slänga mig i duschen (Aj :o haha) och försöka få mitt äckliga hår lite finare!

Imorgon blir det lunch på dallas med kollegorna och efter jobbet blir det stadsfesten hela kvällen! Förhoppningsvis blir det awesome.


Postat av: Carro

Kan inte du lägga ut bilden på mig som du tog idag? :D

2010-07-09 @ 20:05:09 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: