2010-07-03 @ 02:06:05 / Vardag

Partyyytime!



Var hos Jojjo ikväll och firade att hon fyllde 17 år! Grattis grattis!
Det var awesome på festen! Vi tog faktistk gruppfoto, som vi aldrig gjort tidigare! Thats something new!
Jag kommer säkert lägga ut bilden här när Carro delat med sig av den som vart bäst :)
Jag tog också några kort men dom blev inte särskillt bra och jag orkar inte lägga upp dom nu ikväll, men ni kanske får se några senare!

Nu taggar jag stadsfesten och det uppkommande ledigheten samtidigt som jag tycker att sommarjobbet är skoooj! Taggar också resan till Rösnäs som kommer bli nångång i sommar! Taggar också trästocks och PDOL!!!
WIEE!


Postat av: Johanna S

Taack<3

Älskar dig :)

2010-07-03 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: