2010-07-19 @ 12:28:45 / Vardag

Quick update

Men hej igen! Det var länge sen!
Jag har varit i stugan som ni säkert vet om, jag kom hem igår eftermiddag. Har inte haft någonting intressant att skriva om, och det har jag väl inte nu heller, men jag kände att bloggen behövde en liten uppdatering!
Snabb lista på sånt jag kan berätta för er:

- Ska på stan med Johanna om en halvtimme, har inte gjort mig klar än och får lite panik
- Hennes nya ödla Samantha är jättefin! <3
- Lisette kommer hem på torsdag då trästocks är, och jag har tänkt vara på trästock mycket i år!
- Sonic Syndicate, Krunegård och Melissa Horn är top tre som jag ska se på trästocks!
- Jag drömde att jag missade Dead by April på stadsfesten även om mina föräldrar hyrt en lägenhet i stan till mig så jag skulle hinna dit, HAHA.
- Nu har jag verkligen bråttom!

Hejdå bloggvärlden! Vi ses ikväll antar jag!


Postat av: sofie

vetu vart man kan se tider över trästocksprogrammet?!:S

2010-07-19 @ 19:42:03 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: