2010-07-27 @ 19:46:08 / Vardag

Shopping

Nu har jag fått köpt det jag ville! Amazing.

Säsongskort på hockeyn för 1400 kr, inkl slutspel!
PDOL biljett 270 kr
Örhängen och halsband till kusinens bröllop 50 kr

Så då var man mycket fattigare, men som tur är så har mamma tänk sponsra mig med middag i Piteå! JÄTTESNÄLLT, eftersom jag skulle typ ha problem att få råd med det, haha.

Nästa vecka ska jag jobba på pappas jobb Onsdag - Fredag, plus kvällarna tror jag, och sen på Måndag - Tisdag veckan efter. Då har jag fått ihop ännu mer pengar och är med det nära till min älskligskamera!

Nu ska jag snart se SISTA AVSNITTET PÅ SISTA SÄSONGEN av Ugly Betty! Tänk, sen är det slut! Inget mer kommer! Otroligt konstigt... Men det är bra tycker jag, så att dom inte spårar iväg så jäkulskt.
Det ska tittas på med en skål jordgubbar! Klockan 10 är det sen dags för ett avsnitt av So you think you can dance, och jag bara hoppas till gud att Jose gör bra ifrån sig så han inte hamnar i bottom three, då åker han nog hem. Fast det får vi inte reda på för än imorgon.


Postat av: lissie

Jag missade ugly betty

2010-07-27 @ 21:35:16 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: