2010-07-30 @ 03:20:17 / Vardag

Tillåt mig nörda av mig!

Kvällen... var... AWESOME! HEEELT FANTASTISK ALLTSÅ.
Kommer bli jobbigt att återberätta allt ju! Nu får ni ursäkta att jag är så töntig men jag är UPPE I VARRRRV!
IAF, Lång historia kort:

-Kom till Piteå 14:00, gick och småshoppa på stan, åt på en pizzeria.
-Gick runt, åkte virvelvinden en gång, KÖPTE DBA TRÖJA<3
-Åt 20 meter tårta (INTE helt själva, haha.)
-En kille kom fram och la handen runt mig och sa "Kom ska vi gå och ha sex" och jag typ "nejtack..." haha.
-Såg lite av Over the rainbow, bla låten från reklamen "Since you've been gone" :D

Sen var det dags. KONSERTEN.

Jag och Jessica gick alldra längst fram, SÅKLART, och väntade i en timme. När killarna soundcheckade såg nya sångaren Zandro att vi tittade på honom så han vinkade :)
Sen började alltihop då! UNDERBART som vanligt. Jimmie tittade på min tröja och pekade på den och log, och jag viftade lite med den och skrek, haha. Senare märkte han också att jag kunde texten till growlet i låtarna så han pekade på mig och log :D Hahaha. Sen blev det många andra blickar och pek och sånt som uppskattades mycket!
En gång kastade Jimmie ut sin handduk i publiken precis bredvid mig, och jag fick ett grepp om den. Jag slet och slet och det blev typ en kamp mellan mig och en annan tjej. Hon ba: "Släpp, det är min!" Och jag ba: "Eh, det är inte alls din?" Sen tjatade hon en massa om att dom var två mot en (även om Jessica hjälpte mig att dra) och tillslut släppte jag den så jag inte skulle missa mer av konserten för handdukens skull.

Efteråt fick man träffa dom i ett tält och få autografer och sånt. Eftersom jag inte hade någonting dom kunde skriva på och dessutom redan hade autograferna så bad jag bara om kramar! Dom kramas så mysig så ni vet inte vad :D HIHI. Alex hann gå så jag fick ingen kram av honom :c Och Johan var inte med så Pontus var med istället :D YAY. Tur att jag hann få en liten kram av honom då! Han kramades jättemysigt :] Men mysigast kramade Jimmie faktiskt! Han kramades länge och han typ strök mig över ryggen och allt! Hahahaha fan vad jag beskriver mycket alltså, men aa :)

Sen träffade vi sångarna i Sonic Syndicate mitt på gatan, snackade med dom ett tag, kramade dom osv. Det var nice!

Sen gick vi überglada och spralliga till busshållplatsen och fick skjuts hem av Johannas pappa!

Det finns inte tillräckligt med ord för att förklara hur bra dagen/kvällen har varit alltså! SJUKT.
Bättre än förra året faktiskt! Men inte bättre än rockweekend on tour, det var magiskt. (Bara för att dom gick runt efter spelningen så man fick snacka med dom, lol) Synd att vi inte var lite modigare då!

Bilder får ni se senare! Tack för att jag fått nörda av mig lite nu och förhoppningsvis tycker ni inte jag är nån liten jobbig fjortis :)
Nu ska jag... göra nåt annat.
Hejdå ha det bra!


Postat av: Johanna S

DET VAR FUCKING-JÄVLA-UNDERBART!<3

sov i min dead by april tröja inatt och har inte tagit av mig den än sen vi kom hem! Har tagit hundra kort på mina autografer på armen också :D

NÖÖÖÖÖÖRD :DD<3

tänker på det hela tiden!

önskar vi visste mer om dom på rockweekend<3

2010-07-30 @ 16:52:03
Postat av: sofie

hahahha gaaaleet xD haha han som frågaom du ville ligga me han, va han snygg? xD hur gammal va han? xD

2010-07-30 @ 17:59:04 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: