2010-07-08 @ 07:50:34 / Vardag

Torsdag 8/7

Idag blir det en gemensam spelning med andra gruppen på ett älderboende. Sen är det lunch, sen har vi några andra spelningar, sen drar jag hem, sen blir det festivalen igen! Great.

Igår åkte jag virvelvinden tre gånger, även om jag sagt att jag inte skulle åka så mycket i år, haha. Men första gången tog dom inte våra biljetter så vi fick åka gratis andra gången ;) Då hängde även Lisette med, och det var kul att se henne skrika, hahaha. Första gången åkte Oscar med och sista gången var det bara jag och Jessica. (Jessica åkte med alla gånger.)

Stadsfesten är kanske inte så överdrivet bra, kanske inte dom bästa karusellerna, det kanske inte är så stort, osv, men jag gillar att vara där för att träffa folket. Både så träffar jag ju dom gamla vännerna och får spendera några värdefulla timmar med dom, och dessutom träffar man på och ser människor man inte sett på jättelänge.

Haha, vill ni veta nåt roligt? Igår när jag och Jessica skulle gå till våra cyklar vid typ halv 12 så kom en väldigt onykter tjej fram till mig, och hon ba: "Asså du, jag måste bara säga att du sjunger hur bra som helst!" Och jag svarade "Vad vet du om det?" så där lagom kaxigt, haha. Och hon svarade "Men du var och spelade på mitt jobb i tisdags, och seriöst du är jätteduktigt på att sjunga!" Och jag skrattade väl lite och tackade. Att människor kommer fram och ger en en komplimang, det är man inte van vid! Haha.

Nu måste jag göra mig klar för jobbet! Har suttit här alldeles för länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: