2010-06-27 @ 18:54:34 / Vardag

Iron club & Fight man

Hemma nu, jobb imorgon. Det känns onödigt jobbigt. Vi måste öva mer! Thats for sure. Våra första spelningar är imorgon på sjukhuset. Nästa vecka blir det älderboenden och stan! Eller så var stan den här veckan... minns inte!

Ganska chill ändå, och jag tror hellre att jag skulle vilja jobba i veckan istället för att bara dega.

Nu ska Elina få mig att se Iron man och Fight club... Vad ska jag säga? Det är väl bra att bredda sin vy antar jag, haha.


Postat av: sofie

sv:alla trodde det så då trodde jag oxå det sen hittade jag den i en väska i klädkammaren x)



kan man komma o lyssna kanske? ;D

2010-06-28 @ 00:40:38 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: