2010-06-09 @ 14:17:58 / Vardag

Nu är jag lycklig mina vänner!

Skolavslutning idag då! Sköönt. Har en och en halv vecka kvar till sommarjobbet som typ blir kul, sen flera veckor steeeek! Har kommit på att alla vi oldgirls är lediga "andra perioden" av sommaren! Snacka om passande! :) Då kan man täffas, chilla och kanske åka ut till min stuga och sånt! NICE. Har ni nåt tips på vad vi kan hitta på?

Om en timme drar jag vidare till klassfesten, vi ska börja laga mat redan klockan halv 4! Mmm.... tacos... (Härmar Homer)

Efter skolavslutningen mötte jag och Lisette upp Sofie och Jojjo på stan och vi käkade lunch på Subway. Om ni ska äta där nångång snart och vill ha tips på en god macka, ät Subway melt med bara sallad och gurka och vitlöksdressing! Awesome.
Subway melt betyder att det är kyckling, skinka och bacon på med smält ost.

Sen gick vi på lite affärer innan vi drog hem. Nu ska jag sätta på mig mina guldiga lösnaglar! Ciaaao

Btw, jag fick MVG i både Scenisk gestaltning och Röst och rörelse!
Jag mår som en gud nu, och livet leker!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: