2010-06-23 @ 22:00:04 / Vardag

Onsdag 23e Juni

Jag måste ju ha det bästa jobbet någonsin? Seriöst. Idag har vi suttit ute och stekt i solen hela dagen! Repetitioner var det enda som stod på schemat, så varför inte sjunga ute? Har också fått några solon, bland annat låten "Lät du henne komma närmre" av Melissa Horn! Superrrrrr! Och vet ni vad? Jag är inte särskillt nervös inför mina solon. Jag brukar alltid skaka ihjäl om jag ska sjunga själv och typ spy av tanken, men inte den här gången! :)

Livet är great just nu! Saknar mina babes lite men dom träffar jag ju i övermorgon! Jättetaggad över det btw. Hoppas bara alla gör det dom kan för att det ska bli bra, för det är aldrig kul om nån blir sur, ändrar sig, misstycker eller nåt liknande.

Men jag lever livet just nu, och jag gör det med ett leende på läpparna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: