2010-06-06 @ 12:28:50 / Vardag

Söndaghh tiep???

TjahTjah bloggen!

Asså jag har tiep nyss klivi upp ur sängen, såååå skönt att sova asså? Serri, tiep de bästa som finns?!?!
Idah ska jag träffa några av mina babes och gå å shoppaaaaa! Fick massa pengarh av pappiis idah, för jag MÅSTE juh ha nya skor lixom?! Så jah, nu ska jag bara sminka migh klart och sen dra iväg, så ja kommer int kunna blogga på tiep,,, flera timmar?! Omg.! Ni får försöka klara er utan mej!! <33333

Pusspuss!!!!!!!! <3333333333333

_____________________________________________



Haha, tänk om jag vore en sån bloggare va? Nej men seriöst nu. Jag klev upp för två timmar sen, har hunnit äta frukost, se lite TV och duscha. Har ingen aning om vad jag ska göra idag men jag hittar nog på nåt!
Vill ni hitta på nåt så smsa mig vetja!

Hejdå!


Postat av: lissie

haha alltså xD

2010-06-06 @ 13:32:16 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Så glad att din blogg inte ser ut så <3 :)

Känns juh inte som Almas blogg då ;)

2010-06-06 @ 15:17:30 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: