2010-06-30 @ 21:26:52 / Vardag

Summerjobbet






[Lite bilder från sommarjobbet]



"Kom ihåg det här ungdommar: Kärleken är den enda kraft som behövs för att någonting ska leva"

Dessa kloka ord delade en gammal man med sig av på Medicinavd. 6 idag. Applåder fick han av de anda patienterna och vi i "Jeff & gänget." Ja, det är våran grupps namn, klitchigt eller hur? Andra gruppens namn "Omega5" är kanske lite... seriösare.

På den avdelningen fick vi även en hundring av en i personalen! Snällt gjort. Efter dagen var slut stack vi till godisvågen och skulle växla in den till en tjuga var, men så gav hon i kassan fel så vi fick en tjuga extra! Alltså fyra kronor till åt oss var. Hur skulle vi nu fixa detta? Vi ville inte gå och be om 20 enkronor. Efter kanske 10 minuter går vi iallfall in och köper 20 st plockgodisstänger av nåt slag, haha. Jag som tillockmed har godislöfte.. Men jag gav bort två till Jessica :)
Juste. Efter vi gjort upp med pengarna stack jag till Jessicas jobb. Vi gick tillsammans på stan i två timmar och stötte på Johanna och Sofie bland annat! Skoj. Dessutom körde Jessica "Jag har aldrig" mitt på bokia framför dom två snubbarna i kassan... Intressant för dom att höra hennes små hemligheter! ;)

Nu ska jag hjälpa min lilla mamma med att skaffa nån podradio till sin mobil! Ni får försöka livnära er på några andra skitbloggar tills jag kommer tillbaka!


Postat av: lissie

blöhg :C jag behöver gå på stan idag!!

2010-07-01 @ 07:29:57 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHA PER XD han spela i min orkester x)

2010-07-02 @ 00:44:46 / http://brunettans.blogg.se/
Postat av: sofie

btw Tanya gick på "dejt" med Jeff xD men det blev inget:P

2010-07-02 @ 00:46:06 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: