2010-06-01 @ 23:38:55 / Vardag

When everyone's to scared to walk in your shoes, but can work up the nerves to be critics.

Nej. Det här känns inte bra.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. andas och härda ut.

Men så kom jag av en slump in på en blogg. En bild på en våg prydde inlägget och rubriken löd "in a thousand waves a million waves". Då slog det mig. Vad fan spelar det egentligen för roll? Miljoner vågor spolar in över stränder just i denna sekund, tusentals regndroppar faller någonstans just nu, solen bränner måna kvadratcentimeter hud precis nu. Vad fan spelar det för roll för världen? Gör det nån skillnad? Ser någon annorlunda på mig? Nej, typ inte. Dom som känner mig, känner mig. Dom som inte gör det, bryr sig inte. Och om en vecka är det sommarlov. Då behöver jag inte det här längre.

Nej jag tänker inte berätta vad jag pratar om egenligen, eftersom det här inlägget mest är till för mig själv. Få ut, tänk om, sucka och gå vidare.

________________________________________


Läs rubriken på det här inlägget en gång till och tänk efter.
Alla är rädda för att vara i dina skor, men dom kan jobba upp nerverna till att vara kritiker.

Fan att våran värld ska vara så äckligt förorenad.


Postat av: lisette

Du vet att jag alltid finns här om du vill prata om något.<3

2010-06-02 @ 07:23:09 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

ABSOLUT! :D <3

Vilket datum är det ni har avslutning? :)

2010-06-02 @ 12:33:36 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: