2010-05-26 @ 19:17:08 / Vardag

Den sitter kvar


Bild från klassfesten

 

Tänka sig, stjärnan på min tand sitter fortfarande kvar. Dom sa den skulle sitta på i kanske två år, men nu sitter jag här fyra år senare och den hänger kvar.

Idag har jag som sagt haft sovmorgon till halv 1 då vi hade teater på skolan. Vi diskuterade musik och sceneri. Efter det hade vi hål, sen engelska. Jag, Lisette och Amelia fick två korta "manus" som bara bestod av repliker. Vi läste replikerna typ tre gånger sen fick vi sluta!

Jag höll på att frysa ihjäl på hemvägen! Hade ingen jacka, det regnade och det var kalllllllllt! Kom hem och slängde mig i soffan med en filt. Mysigt värre! Åt också typ världens godaste middag, stekta laxfilleér i nån sås med pressad potatis. GÖTT.

Imorgon ska vi öva öva öva på våran teater, hela dagen på Hallen på nodanå (Vi ska inte visa upp i en hall, utan salen heter Hallen, haha). Vi ska öva hela dagarna torsdag till söndag och sen på måndag är uppvisningarna! Spännande :)

Nej, nu ska jag förstöka hitta på nåt! Vi hörs!



Postat av: Carro

Vad roligt! :)



Asså, jag vill skaffar ett tandsmycke fast än "diamant". Hur gör man egentligen? Har dom smyckena hos tandläkaren eller måste man köpa det före eller hur är det? :)



Kram <3

2010-05-27 @ 09:40:51 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: