2010-05-25 @ 22:45:12 / Vardag

Ett glatt inlägg med svensk rubrik.

Glad nyhet 1.
Jag har fått sommarjobb! Filmskola på medborgarskolan. Andra perioden. Att det är andra perioden suger, men jag ska troligtvis ringa och be om att få byta. Typ lite nervös, men det känns härligt att jag fick jobb!

Glad nyhet 2.
Jag har fått tag på en rullstol och den står tre meter ifrån mig, just nu. Har rullat runt som en galning hela eftermiddagen, måste ju öva! ;)
Eftersom jag skulle hämta rullstolen på Balderskolan så fick jag sluta halv två istället för halv fyra!

Glad nyhet 3.

Imorgon har vi sovmorgon till 12:25. Det betyder att jag kan sitta uppe utan dåligt samvete för att jag får för lite sömn. Väckaren ställs på 10:00 istället för 06:17, lovely.

Det var mina glada nyheter för idag, nu ska jag rulla tillbaka till TVn och se klart Christine! Ciao!


Postat av: lisette

glada nyheter är awesomeeee

2010-05-27 @ 23:32:00 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: