2010-05-14 @ 11:45:10 / Vardag

Hjärtat gör mig blind

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå tolv och en liten pigg osminkad Jerr3 ska stå utanför mitt hus på sin cykel iklädd gymkläder. Efter gymmandet ska jag förbi på stan och köpa puder till mitt lilla ansikte. Brukar använda H&Ms egna puder, nummer 14, men allvarlig, den har börjat bli för ljus! Seriöst.. Vill inte köpa nummer 15 och riskera att den är för mörk? Det ser dumt ut. Det blir nog en till nummer 14 så får vi se hur jag ser ut om en månad när den säkert är slut! Hahaha.

Gud vilket jobbigt inlägg! Haha.

Ikväll blir det iallafall grillning med vänner vid älven. Mysigt! Regnar det kanske vi drar någonstans och ser film eller nåt :) Eller så gömmer vi oss i skeppet på nordanålekparken, hehe.

Nu ska jag dra mig ner till nedervåningen och käka en banan, vi hörs!


Ps. Jag är en vampyr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: