2010-05-22 @ 18:36:09 / Vardag

KÄRLEK? DET KLIVER JAG PÅ!

Idag har jag varit en sväng på solbacken. Hade världens chans att få ett par skitsnygga gladiatorsandaler av mamma, men så fanns dom inte i rätt storlek.. SADFACE.
Nu måste jag hitta ett par och köpa för egna pengar.

Men på tal om skor! Jag har glömt att meddela er om någonting fantastiskt!

Förra fredagen stod detta paket i hallen




Jag tog bort pappret...



Sen öppnade jag lådan, skrek lite smått och tog på mig det finaste jag någonsin sett i Converseväg

 

 

MINA AMERIKACONVERSE ! <3

 

Köpta på fastpris från tradera, 860kr! Inflygna från London, och försäljaren var från skottland!
Jag säger bara en sak, I LOVE THEM.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: