2010-11-28 @ 00:19:45 / Vardag

Come on into my arms

Kvällen har spenderats hemma med min syster. Vi har ätit tacos, sett 2012 och druckit energidryck (jag iaf)! Det var trevligt. Nu lyssnar jag på Pantera för första gången och vet inte riktigt vad jag ska tycka, haha...

Julstämningen smyger sig på mig med julstjärnor och porslinstomtar, men det är inte det som ger mig riktig julstämning. Vet inte vad det är som ger mig det, men det är bäst att jag hittar det i tid i år. Förra året fick jag julstämning några dagar före jul, och det är inte särskillt bra...

Nu ska jag kila upp till min säng och skriva lite! Godnatt!


Nachochips + dipp = Mmm...!

Sötaste piloten, hehe ;)

Oplattat hår, I <3 LONDON-tshirt och stickad kofta. Perfekt lördags-outfit, haha!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: