2010-11-02 @ 12:43:06 / Vardag

I'm so fierce it's nuts!

Sitter här nu och är påväg att dra till Jessica för att fixa inför Halloweenfesten! Jag är supertaggad och hoppas att alla gästerna är det också ;) Vi kommer nog ha jättekul, bara alla är med och följer reglerna! Moahahahaaaa! (Haha det är inte så farligt som jag nyss fick det att låta)

Eftersom det är Pirattema så kommer jag att klä ut mig till Pirat! SURPRISE! Haha... Däremot har jag kommit på en massa awesome grejer jag kunde klätt ut mig till om det inte vore pirattema, men dom ideérna sparar jag till om det kommer något annat tillfälle lite senare ;)


Postat av: Carolina

Jag är sååå taggad! :D Till tusen bruden!

Kram <3

2010-11-02 @ 22:40:40 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: