2010-11-20 @ 16:18:43 / Vardag

Long time no see


I onsdags vaknade jag upp med 39.6 graders feber, höll tyst om det så att jag skulle få fara till skolan för att sen få se Harry Potter 7.1 (<3) och det var väääärt det! Höll på att dö under cyckelturen till och från skolan dock, -15 minus i en halvmil förfaen, med 39.6 graders feber! I'm a true fighter, haha, nej men det var rent sagt plågsamt. Under dagen tog jag X antal painkillers så febern sänktes lite, så sen när bion började så var mitt sjuka tillstånd det sista jag tänkte på.

Och nu undrar ni, "var filmen bra då?" Och ja. Det var det. Så sjuuuukt jäääävla braaaa, jag dog lite varje sekund. Den här filmen är den som är mest lik boken! Och GUD så glad jag är för det. Alla små detaljer var fantastiskaaa! Gosh! Dessutom fick jag och Jessica gratis popcorn av en som jobbade på bion eftersom vi fick vänta så länge.

Visste ni förresten att Skellefteå nu håller på att installera en 3D maskin? Yes, det hörde jag dom prata om på bion, i salong 1 ska den sättas in!

Efter Onsdagen blev jag då sängliggandes i två plågsamma dagar med den värsta hostan jag någonsin haft och den högsta febern jag någonsin haft. Nu är jag dock feberfri och uppe på benen så ikväll ska jag smyga mig över till Johanna och se film! Har människo-abstinens tror jag, haha.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: