2010-11-21 @ 22:08:09 / Vardag

Sündagh.

Idag har jag ägnat mig åt att rensa mitt rum. Slänga allt som går att slänga, lägga ner sånt som inte används till källaren och så vidare. När jag höll på med detta så upptäckte jag min låda med kort och brev, och jag tittade igenom den och hittade lite roliga saker.

Först det här, när tusan har jag fått ett brev ifrån USA? (amerikanskt kuvert) Mitt namn och adress stod på det (fast med e istället för ä, haha) och det var ingen avsändare, dessutom var kuvertet tomt.. mystiskt.





Sen hittade jag det här fina brevet jag skrivit som elvaåring... Min handstil går att diskutera, hahaha.





Sen när pratar hon svenska? Haha.
Sen så visade Lisette sina skills i word genom att ge mig ett fint diplom!




Och sen så hittade jag den mest klockrena lapp jag någonsin läst, även den skriven av den kära Lisette!
Hahahaha



Postat av: Lisette

HAHA, åhh.. jag minns det där! :D

2010-11-21 @ 22:13:06 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: sofie

MAAHHAHAHAHAAHAHHHAAHHAHA

2010-11-22 @ 12:06:51 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: