2010-11-16 @ 22:41:41 / Vardag

Tisdagsuppdatering

Det finns så mycket jag taggar just nu! Harry imorgon, sen vips så blir det advent och nära på det Tron på bio, lilla julafton, vanliga julafton och en skön ledighet! Släkt kommer på nyårs, sen min födelsedag, sen släpper både Dead by april och Lars Eriksson skivor i vår! Can't wait!

Nu ska jag fixa lite grejer med banken på internet, lägga i ordning allt inför imorgon (HARRY OMGOMG) och sen ska jag bara lägga mig ner och sova... Så jäävla skönt det ska bli, hoppas jag får nån timmes sömn iaf. Dom senaste nätterna har jag bara kunnat sova ca 3 timmar pga min hals, men nu har jag ny medicin och hoppas på underverk!

Ha det gött, kommer kanske med en galen uppdatering imorgon kväll efter PREMIÄREN.
I'm going to fucking die.


Postat av: sofie

här går vi händelserna i förväg ser jag? xD

2010-11-17 @ 20:44:00 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: