2010-10-07 @ 21:00:47 / Vardag

There is something beautiful in the air tonight

Promenaden jag gick ikväll blev ganska så mycket längre än vad jag räknat med, haha. Två och en halv timme tog promenaden som egentligen skulle ta 40 min! Det var inte så att jag var riktigt seg utan jag gick ovanligt långt!

Gick runt bonstan, genom nordanå, följde strandpromenaden, kom till en avspärrning, vände, gick upp till gatan, fortsatte, gick över e4an, över bron, in till Anderstorp, förbi kyrkan, in i några hyreshusområden, snurrade runt och tittade lite, och sen vände jag hem igen! :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och bara ta det lugnt!


Postat av: Lisette

Vi får ta en promenad någongång ju, en kvällspromenad xD Bara du inte lyssnar på mp3 då, HAHA <3

2010-10-07 @ 22:19:34 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: