2010-10-24 @ 11:51:08 / Vardag

When you learn how to fly, you forget how to walk.

Bloggningen går väldigt dåligt nu för tiden. Har inte lagt upp några bilder från London, dom kommer väl senare, och jag har inte skrivit nåt intressant på länge. Igår var jag på hockey då. Derby. Det stod 2-2 när ordinarie matchtid var över, så gick det på förlägning. Efter 19 sek gör Luleå mål men Hadelöv och publiken blir förbannade, dom vill att dommarna ska ringa och kolla på målet. Det gör dom, men jag, Jessica och Carro såg inte vad som var fel, för oss såg det ut som ett självklart mål. Efter kanske.. tre minuter (det kändes som typ en halvtimme) så fick vi beskedet att målet inte var godkänt! Gissa om vi blev glada! Men självklart lyckas Luleå göra mål typ en halvminut senare. Vi fick iaf 1 poäng, och det är bättre än inget!

Idag ska jag planera Halloweenfest med Johanna och vi ska kanske gå ut och fota litegrann! Blir nog kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: